آخرین خبرها
خانه >> آخرین اخبار >> تحلیل زندگی سیاسی حضرت فاطمه زهرا (س) <<از عرش تا عرش>>

تحلیل زندگی سیاسی حضرت فاطمه زهرا (س) <<از عرش تا عرش>>

scan0003

حضرت زهرا (س) فرمود: آیا شما خوا این چنین می بینید که اگر من حدیثی را از رسول خدا (ص) برای شما نقل کنم که شما با آن حدیث آشنا باشید به آن عمل خواهید کرد؟

گفتند: آری. فرمود: شما را به خدا سوگند می دهم آیا از رسول خدا نشنیده اید که فرمود: خشنودی فاطمه خشنودی من و خشم فاطمه موجب خشم و غضب من است. هرکس فاطمه دخترم را دوست داشته باشد, مرا دوست داشته و هرکس فاطمه را خشنود و راضی سازد, مرا خشنود و راضی ساخته و هرکس فاطمه را به خشم آورد, مرا به خشم درآودره است.

گفتند: آری. این حدیث را از رسول خدا شنیده ایم.

فرمود: پس من, خداوند و فرشتگانش را شاهد و گواه میگیرم که شما مرا به خشم آوردید و راضی نساختید و هرگاه پیامبر را ملاقات کردم, از شما یه او شکایت خواهم کرد.

ابوبکر گفت: من از خشم و غضب آن حضرت و خشنم و غضبت تو , فاطمه, به خداوند پناه میبرم. بعد شروع به گریه کرد و چنان می گریست که نزدیک بود جانش به در رود. در آن لحظه حضرت زهرا(س) فرمودند: به خدا سوگند به دنبال هر نمازی که می خوانم, تو را نفرین میکنم.

(برگرفته از متن کتاب)

برای دانلود کامل کتاب از عرش تا عرش کلیک کنید

دانلود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>