آخرین خبرها
خانه >> آخرین اخبار >> پیامبر رحمت؛ بنیانگذار نخستین حکومت توحیدی عدالت مدار

پیامبر رحمت؛ بنیانگذار نخستین حکومت توحیدی عدالت مدار

Payambar Rahmat

بدون تعصب و گزافه گویی، در هیچ جنگی مشرکین نتوانستند بر مسلمانان صدر اسلام فایق آیند. حتی در جنگ احد که ابوسفیان به منظور کشتن پیامبر و نابودی اسلام و تسخیر مدینه به منطقه آمده بود به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافت.

از نظر استراتژیک در هر جنگی اهداف فرمانده جنگ مهم است نه کشتن مردم و تخریب اماکن و مزارع. امروز هم که امپریالیسم آمریکا به کمک صهیونیسم ها با به راه انداختن هر روزه جنگ های نظامی، اقتصادی، و تبلیغاتی بر مردم دنیا در صدد تسهیل سلطه بر جهان است و مقدمه آن مجبور کردن کشور ها به تقلید از آنها در اباحه گری و سکولاریسم و ساختار شکنی تحت شعار آزادی است، اما در عمل، مشاهده میکنیم که آمریکا به آنچه که از تحمیل جنگ ها میخواسته، نرسیده است. آیا آمریکا که عملا پشتیبان همه جانبه ی صدام بود، و بر عمده کشورهای عالم تحمیل کرد که: با کمک های اقتصادی، تسلیحاتی، پرسنلی، اطلاعاتی و تبلیغاتی به صدام کمک کنند، آیا این سیاست ها جواب داد؟ هرگز.

وقتی بیداری سیاسی باشدهیچ سلاحی برنده و تعیین کنند نیست…

(برگرفته از متن کتاب)

برای دانلود کامل کتاب پیامبر رحمت کلیک کنید

دانلود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>